דואר ישראל מרחיבה את שירות "תור בקליק" באור עקיבא לסוכנות נוספת

ההגעה לסוכנות אורות תתאפשר בהזמנת תור מראש בלבד, בכך היא מצטרפת לסניף בית הדואר בעיר המעניק שירות רק באמצעות "תור בקליק"

לידיעת תושבי קיסריה ואור עקיבא, בקרוב יצומצמו משמעותית זמני ההמתנה בסניפי הדואר בעיר. החל מהשבוע ניתן יהיה להגיע לסוכנות אורות (רחוב שדרות הנשיא ויצמן) בהזמנת תור מראש לפני ההגעה ליחידה, וזאת על מנת להימנע מהמתנה ממושכת בסניף. מאז החלה הטמעת השירות בנובמבר האחרון, חלה עלייה של מאות אחוזים בהזמנת תור מראש וכיום 40% מכלל המגיעים לדואר כבר מזמינים תור לפני ההגעה.

בני לוי, סמנכ"ל חטיבת הדואר והקמעונאות בדואר ישראל אמר "כחלק ממהלך מקיף שהחברה מבצעת לשיפור השירות אנו מעודדים הזמנת תור מראש בדומה לקופות החולים, לבנקים ולרבים ממשרדי הממשלה, שתאפשר לנו להיערך נכון יותר להגעת הלקוחות ולווסת את העומסים במהלך השנה ובהתאם לביקושים ביחידות השונות, יתווספו בהדרגה מאות סניפים נוספים לשירות "תור בקליק".

שירותי הדואר לתושבי אור עקיבא ניתנים כיום באמצעות חמש יחידות: סניף וסוכנות דואר ישראל, ושלושה מרכזי מסירה לרווחת התושבים.

ניתן להזמין תור מראש באתר הדואר www.israelpost.co.il וכן באפליקציה בנייד או במוקד הטלפוני 171. כחלק מהערכות החברה הורחבו הקצאות התורים באתר החברה ובמוקד, על מנת לספק את הביקושים בסניפים. בנוסף, בשלב הראשוני יוצבו דיילות להדרכת הציבור וייתלו שלטי הסבר להכוונה והדרכה. חלק מהתורים ביחידות אלה יוקצו להגעה מזדמנת של לקוחות שהינם זכאים לפטור מעמידה בתור, בכללם אזרחים ותיקים מעל גיל 80 ובעלי מוגבלויות.

Exit mobile version