ביטחוןחדשותקהילה

ראשי רשויות באזור החוף מגלים ערבות הדדית

ראש המועצה אסיף איזק יזם מפגש של כל ראשי הרשויות באזור, ערבים ויהודים, אשר חתמו על הצהרה משותפת לשימור יחסי שכנות טובים

ראשי רשויות באזור החוף, בהן רשויות יהודיות ורשויות ערביות, קיימו היום בשעות הצהריים פגישה ובה חתמו על הצהרה משותפת הקוראת להרגעת הרוחות, לשמירה על ביטחונם של תושבים מכלל הרשויות ולשמירה על הוראות החוק.

הפגישה התקיימה ביוזמתו של ראש המועצה האזורית חוף הכרמל, אסיף איזק, ונערכה בכפר פוריידיס. בפגישה שוחחו ראשי הרשויות על החשיבות שבשמירה על ביטחון תושבי כלל הרשויות ובחיזוק מרקם החיים המשותף באזור.                                        על ההצהרה חתמו: ראש המועצה האזורית חוף הכרמל, אסיף איזק; ראש המועצה המקומית פוריידיס, איימן מרעי; ראש המועצה המקומית ג'סר א זרקא, מוראד עמאש; ראש המועצה המקומית זכרון יעקב, זיו דשא; ראש המועצה המקומית בנימינה-גבעת עדה, איתי ויסברג; ראש המועצה האזורית אלונה, אריה שרון.

"אנו, ראשי הרשויות השכנות החתומות מטה, פונים אל ציבור תושבינו ותושבי/ות מדינת ישראל כולה: יחד נפעל לשימור היחסים הקרובים והטובים בין כולנו, כפי שדאגנו לעשות במשך עשרות ומאות שנים של יחסי שכנות טובה, של עזרה הדדית ושל דו-קיום. אנו קוראים לכל התושבות והתושבים, יהודים וערבים כאחד: שימרו על רוחות רגועות, כבדו האחד את השני, קיימו שוויון, רעות ואחווה בין כולנו – והכל על מנת לשמור על ביטחונם, שלומם ובריאותם של כלל התושבים והתושבות.
נגלה ערבות הדדית אלה כלפי אלה, נכבד זה את זה ונכבד את הוראות החוק."

כתבות בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button