חדשותקהילה

גאים בחוף הכרמל: אירוע הגאווה המועצתי הראשון

הפנינג משפחות גאות עם דוכני איפור, משחק ויצירה; שעת סיפור בדראג לילדים ומשפחות; הרצאה של מייקל אלרוי על סיפורו כגבר טרנסג'נדר, וכמובן – צבעים, חיוכים והמון גאווה. כך ציינו בחוף הכרמל את אירועי הגאווה.

"אנחנו גאים מאוד לציין כאן, במרכז הקהילתי שלנו, את אירוע הגאווה הראשון של המועצה. בחוף הכרמל יש מקום לכולם!", כך קרא ראש המועצה האזורית, אסיף איזק, בסרטון מיוחד בו הזמין את הציבור לקחת חלק באירוע.

אירוע הגאווה הראשון בחוף הכרמל נפתח בהפנינג צבעוני למשפחות, שכלל פינות איפור, יצירה ומשחק, ובשיאו שיחה פתוחה ושעת סיפור עם מלכת הדראג "זוהרה פלטינום", שריתקה את הילדות והילדים עם הסיפור "כלבים לא רוקדים בלט", ובין השורות העבירה לקהל מסרים של קבלת השונה ואהבת חינם.

שעת סיפור עם זוהרה פלטינום. צילום חנה ברקוביץ׳

המשך האירוע יועד לנוער וצעירים, וכלל הרצאה של מייקל אלרוי, שהציג את סיפורו כגבר טרנסג'נדר, אשר נולד וגדל בבית דתי, כילדה, ועל התהליך שעבר לאורך השנים.

מנהלת מרכז הצעירים והצעירות של המועצה, ויועצת ראש המועצה לשוויון מגדרי, ירדן קינן, אמרה "האירוע הזה הוא מבחינתנו רק ההתחלה – בהקמתו של תא גאה לראשונה בחוף הכרמל. יש לנו עוד הרבה תכניות להמשך הדרך, ואני גאה מאד להיות חלק מהדבר הגדול והמשמעותי הזה שקורה במועצה״.

כתבות בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button