חדשותספורטקהילה

יואב כהן, קיסריה גאה בך

יואב כהן, גדל והתחנך בקיסריה, סיים את האולימפידה הראשונה שלו במקום הרביעי הכללי

הגולש יואב כהן, תושב קיסריה, סיים את האלימפיאדה הראשונה שלו במקום הרביעי הכללי.

מועדון השייט שדות ים מדווח ״יואב יצא לשיוט המדליות בידיעה שהסיכוי למדליה הוא אפסי, ובכל זאת יצא ונתן הכל. מרגע הזינוק התחילה הדרמה כאשר הורם דגל ההחזרה הבודדת. בתחילה פסלו את המתחרה האיטלקי, לאחר מכן פסלו את המתחרה הפולני – שניהם נלחמו ראש בראש על המדליה. לבסוף פסלו גם את המתחרה הצרפתי. יואב המשיך להוביל בידיעה ברורה שזה לא תלוי בו אלא הכל תלוי במתחרה הסיני – יואב היה חייב לנצח כאשר הסיני צריך לסיים חמישי ומטה. יואב ניצח אחרי תצוגת תכלית מדהימה, אבל הסיני סיים רביעי. יואב סיים את האולימפידה הראשונה שלו במקום הרביעי הכללי עם דרמה מהסרטים״.

השבוע אמר כהן בן ה-21 לכלי תקשורת ישראלים: "ממש כיף לי, אני מתרגש ורוצה כבר להתחיל. אלו התנאים שתמיד הייתי טוב בהם ושהיה לי נוח בהם. בסוף אנו יוצאים לים וכל יום הוא שונה, זה ספורט שקשה לחיזוי ואני מתרכז בלתת את הטוב ביותר שלי. בכל הנבחרת בשנה האחרונה מתמודדים עם הרף הזה. אני מכיר וחי אותו ויודע שהכל אפשרי".

גור שטיינברג, מאמן נבחרת הגלישה, הוסיף: "ההכנה בארץ הוכיחה את עצמה. הגענו לפה והדברים פשוט מסתדרים ויואב נראה פה מעולה. כיף לראות, אני נהנה ממנו. הוא מדויק, מתכנס, עושה מה שהוא יכול".

כזכור, לפני כשלושה חודשים קיבל מאמן הנבחרת הישראלית החלטה להעניק ליואב את הכרטיס לאולימפיאדה במקום לגולש שחר צוברי, בן ה-34 שהיה אמור לצאת לטוקיו בקיץ שעבר. גורמים המכירים את התחום ציינו כי דחיית המשחקים שיחקה לידיו של יואב שהבשיל במהלך השנה והתחזק פיזית ומנטאלית.

יואב החל להתאמן בגלישת רוח בגיל שבע וגדל במועדון השייט שדות ים. ב-2017 הוכתר כאלוף העולם לנוער עם זכייתו במדליית זהב באליפות שנערכה בסין. תואר משמעותי נוסף, שסייע לו להגיע לרגע הזה, הוא זכייתו במדליית זהב ב-2020 באליפות אירופה בפורטוגל.

כתבות בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button