חדשותקהילה

יוצרים קשר עין

שירות חדש, פרי שיתוף פעולה בין בית הספר לסיעוד של המרכז הרפואי הלל יפה, אחראי הנגישות בבית החולים ומוקד זימון תורים, מאפשר ליווי של בעלי לקות ראיה/ עיוורון כבר מרגע הגעתם לבית החולים ובמהלך כל האשפוז. כיצד זה נעשה? 

השירות החדש מקנה למטופל עם לקות ראיה /עיוורון הנדרש לזימון תור וליווי במרכז רפואי הלל יפה לקבל מענה כבר מרגע הפנייה הטלפונית של זימון תורים בבית החולים ועד לרגע הגעתו ולאורך הטיפול בו, בין אם הגיע למרפאות החוץ ובין אם נדרש לאשפוז.

"אנחנו במרכז הרפואי הלל יפה ובבית ספר אקדמי לסיעוד חדורי מטרה להקל, ככל הניתן, על מטופלים המגיעים לבית החולים, תוך מתן שירות מיטבי ומותאם", מציינת ד"ר מירב בן נתן, מנהלת בית הספר לסיעוד, ומי שהסטודנטים שבאחריותה יהיו מי שיבצעו את ליווי המטופלים בפועל.

כיצד זה מתבצע?

אופן קבלת השירות פשוט: פניה לטלפון זימון תורים של המרכז הרפואי שמספרו 04-7744252, במסגרת המענה הטלפוני ניתנת האופציה לכבדי ראיה ו/או עיוורים לבחור את קבלת שירות המלווה; מוקד זימון תורים מפנים את הבקשה לבי"ס לסיעוד; בית הספר לסיעוד באמצעות רכזת נושא מקשרת בין סטודנט לבין המטופל ובתיאום מול המחלקה.

"מדובר בשירות שללא ספק אפשר לנו לבצע הנגשה נוספת של שירותי רפואה הניתנים בבית החולים", מסכם אלכס גרינמן, עוזר המנהל האדמיניסטרטיבי ואחראי על הנגישות בבית חולים.

כתבות בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button