חדשותקהילה

תושבת קיסריה ננשכה באכזריות על ידי כלב בזמן ריצה בחולות

גלית גולדברב משתפת באירוע הטראומטי שארע לה אתמול: "כלב הלך ליד בעליו כשאיננו קשור ברצועה. פתאום הוא התחיל לרוץ אלי במהירות, תפס לי את הרגל בשיניים שלו ונשך אותי בכוח"

"אני לא יכולה לדרוך על הרגל. כואב לי מאוד. מה שקרה לי אתמול היה מפחיד", כך מספרת הבוקר תושבת קיסריה, גלית גולדפרב, שננשכה בשבת בבוקר על ידי כלב בזמן שרצה בחולות מול שכונה 5.

לדבריה, היא איננה מפחדת מכלבים, בעצמה היתה בעלים של כלב במשך שנים רבות, ומה שארע הפתיע אותה עד מאוד.

אתמול בבוקר, כמדי יום, יצאה גלית לריצה בדיונות החול. "רצתי כרגיל, ולפתע – כלב שהלך ליד בעליו כשאיננו קשור ברצועה, התחיל לרוץ אלי במהירות, תפס לי את הרגל בשיניים שלו ונשך אותי בכוח. ירד לי דם וזה כאב נורא, הייתי היסטרית וגם בעלת הכלב", משחזרת גלית. בנוסף, היא מתארת תחושת בהלה גדולה. "האירוע היה מפתיע, בלתי צפוי ומפחיד", היא אומרת.

למרות הכאב הצליחה גלית לצלוע עד לביתה, לא לפני שווידאה שהכלב מחוסן נגד כלבת. היא פנתה לקופת חולים, קיבלה זריקת טטנוס ורגלה נחבשה. "מאוד כאב לי ללכת אבל הייתי נחושה להגיע הביתה. גם היום הרגל חבושה ואני לא יכולה לדרוך עליה, עדיין המקום כואב. לראשונה, מזה הרבה זמן אני לא יכולה לעשות ספורט", היא אומרת.

המקרה אתמול הזכיר לגלית מקרה דומה שקרה לה בקיסריה. לפני כשנה וחצי כלב גדול, ששוטט בחופשיות באזור נאות גולף, התנפל על הכלב שלה בזמן טיול, נשך אותו באכזריות וכעבור שבוע כלבה נפטר.

לבעלי כלבים בקיסריה היא מבקשת להעביר את המסר הבא: "אני מפרסמת את הסיפור שלי כי אני לא רוצה שיקרה למישהו אחר מה שקרה לי. אני מבקשת מכל מי שיש לו כלב, אל תתנו לו ללכת בלי רצועה כשאיננו קשור או ללא מחסום פה אם הכלב תוקפני".

כתבות בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button