ביטחוןחדשות

שני רכבים נגנבו תוך שבוע מקיסריה

בעלת הרכב: ״הרכב הגנוב עבר באין מפריע בשעה 4:15 לפנות בוקר את מחסום היציאה מקיסריה בשדרות רוטשילד. זה שלא בודקים מכוניות בשעות הלילה זה חמור מאוד. בשביל מה יש שמירה ולמה יושבים שם אנשים?״

לחדשות קיסריה נודע, כי לפחות שני אירועי התפרצות וגניבת רכבים אירעו בשבוע האחרון בין ה-22-29.4.                            בשעה אחת ורבע לפנות בוקר ביום חמישי ה-22.4.21 נכנסו גנבים לבית ברחוב הדר, תוך שלפני הכניסה הם הסיטו את המצלמות של הבית השכן, שמשקיפות על הבית שפרצו אליו. מהמגירה בכניסה נלקחו מפתחות רכב חדש (שלושה חודשים על הכביש) מסוג קאיה סלטוס בצבע אפור, ארנק של בעל הבית ומחשב נייד. הארנק, שלא היה בו כסף מזומן, והמחשב הנייד נזרקו ונמצאו מאוחר יותר בגינה הציבורית הסמוכה לבית. הרכב הגנוב (ובו תיק גולף עם מחבטים) עבר באין מפריע בשעה 4:15 לפנות בוקר את השומר במחסום היציאה מקיסריה בשדרות רוטשילד (כיכר שכונה 8).                                                                                            בעלת הרכב אמרה לחדשות קיסריה: ״חמור מאוד שלא בודקים רכבים יוצאים בשעות הלילה. בשביל מה יש שמירה ולמה יושבים שם אנשים?״.

קאיה סלטוס חדשה נגנבה מרחוב הדר

בדיוק שבוע לאחר מכן אור ליום חמישי ה- 29.4.21 בשעה 5:00 סיפר תושב רחוב השקד בשכונה 8, כי פרצו לביתו וגנבו  פריטים כמעט זהים לגניבה ברחוב הדר – רכב, טלפון נייד, מחשב נייד ואופניים חשמליים. גניבת הרכב בוצעה בדיוק באותה השיטה – באמצעות גניבת המפתחות מהבית, רק שהפעם הגדילו הגנבים לעשות ומתוך ידיעה שהמשטרה תחפש את הרכב לפי מספרו, הם החליפו את לוחיות הרכב הגנוב עם רכבו של השכן, שחנה בסמוך. התושב מספר עוד, כי בתו הקטנה בת ה- 8 נרדמה באותו הלילה על הספה בסלון והיה זה אך מזל גדול שהיא לא התעוררה תוך כדי ההתפרצות.

למשמע ההתפרצות אמר אחד התושבים ״לא פעם ולא פעמיים באים ואומרים שהאבטחה כאן לקויה, כל מי שרוצה יוצא, כל מי שרוצה נכנס. מניסיון, גם כשיש בעיה המצלמות כאן לא תמיד עוזרות, אני כבר לא מדבר על מה שאנחנו משלמים כדי שנרגיש בטוחים וחבל … צריכים לעשות בדיוק כמו בשכונות הצפוניות בתל אביב – קוד כניסה טלפוני או שהשומרים יקחו פרטים מכל רכב שנכנס ליישוב ותושבי המקום יציגו תעודת זהות. לא יתכן שהיישוב יהיה פרוץ לכל עובר ושב, לפני כשנה פרצו לי לרכב, פניתי לחברה לפיתוח קיסריה בבקשה שיפתחו מצלמות… עד היום אני מחכה לתשובות. הבעיה אצלנו היא, שרק כשקורה משהו לא טוב, כולם מתעוררים משנתם ומתחילים לשאול שאלות: למה? איך? מתי? ואז חוזרים שוב לתרדמה ארוכה, עד שיגיע האירוע הבא״.

כתבות בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button