חדשותחינוך

בראש סדר העדיפויות: כל גני הילדים בקיסריה חודשו ועוצבו על פי חזון חינוך מתקדם

רפי אבני, סגן ראש המועצה ואחראי תיק החינוך: ״עיצוב ושדרוג המבנים הוא צעד ראשון בדרך למימוש תכנית חינוכית בעלת מעוף. כעת ניצוק תכנים ייחודיים לכל רצף הגילאים בקיסריה״

בחגיגיות, ובהשתתפות מכובדי היישוב, נערכו הבוקר טקסים לחנוכת גני הילדים המחודשים בקיסריהגן שיטה בשכונה 5 וגן אלומה בשכונה 11.

בשני הגנים הסתיימו לאחרונה עבודות שיפוץ יסודי, במסגרת תכנית "מעוף לחינוך" בקיסריה. כזכור, במהלך השנה שופצו חמשת גני המועצה ביישוב ועוצבו מחדש לחזות חדשנית, מרווחת ורעננה. כל ילדי הגנים חזרו זה מכבר למעונם המשופץ.

היום בטקס, פגשו הילדים וצוותי החינוך את מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך ד"ר סער הראל, ראש המועצה אסיף איזק, סגן ראש המועצה ואחראי על תיק החינוך רפי אבני, מנהלת אגף החינוך במועצה ד״ר גבי אסם, מנהלת מחלקת גנים  רחלי אברהם, יו"ר הוועד ליאור בר וסגנו מושיק סגל, נציגי קיסריה במליאת המועצה אודי טמיר, מיטל סעדה וענת ציפקין, מנהל היישוב קיסריה מטעם החפ"ק גיא גולדיג, הורים ותושבים.

ילדי גן שיטה שרים ״מילה טובה״ של יהודית רביץ

ראש המועצה, אסיף איזק, אמר: "מלאכת חינוך ילדים בגיל הרך אינה מלאכה קלה ואנחנו צריכים לעשות הכל כדי לעזור לגננת ולסייעת שמחנכות בגן עשרות ילדים. אנחנו מחויבים מאוד לגיל הרך. כשחלמנו על תכנית ״מעוף לחינוך״ בקיסריה, ראינו לנגד עינינו את הפער בין יישוב חזק מאוד לבין מערכת החינוך. התכנית שיצרנו, תוך השקעת משאבים וסכומים רבים, תהפוך את קיסריה לקטר שמוביל את החינוך בכל יישובי חוף הכרמל. כעת, אנחנו מחזקים תשתיות ומבקשים מהמחוז לסייע לנו בתוכן פורץ דרך ליישוב. זהו יום מרגש מאוד עבורי ואני מודה  לכל שותפינו".

יו"ר הוועד המקומי, ליאור בר, ציין לטובה את השקעת אגף החינוך של המועצה במערכת החינוך היישובית והדגיש, כי הוועד המקומי מגויס לשיפור החינוך ביישוב. "שנים לא מועטות הייתה כאן דריכה במקום, ולכן חובתנו הייתה להפעיל מנועים ולקדם את הדברים", אמר.

שוש רהב, תושבת קיסריה ואחד הכוחות היעילים והנמרצים בהנעת תכנית ״מעוף לחינוך״, אמרה: "זהו יום מרגש לקהילה. קיסריה תהיה קטר החינוך של חוף הכרמל. אני שמחה שאפילו בימי קורונה החליטו במועצה ובחפ"ק לא לעצור אלא להמשיך בהשלמת פרויקט הגנים".

מנהל המחוז, ד"ר סער הראל, הוסיף: "המחוז נרתם ומבין את גודל האתגר. אנחנו רואים כאן ישוב שהרשות תומכת בו ועוטפת אותו. בתכנית האב לקיסריה הושקעו משאבים רבים בצורה ייחודית והאתגר שלנו הוא ליצוק תוכן חינוכי ייחודי לקיסריה, כך שיתאים ברמה המקומית לכל רצף הגילאים. מבחינתנו, זה אומר לצמצם חסמים עד כמה שאפשר, מצד אחד, ולהיות קרובים ומעורבים מהצד השני". לצורך כך, הצהיר מנהל המחוז כי בקרוב יוקם צוות משותף שיתכנן יחד את הבסיס התוכני ואת הפרקטיקה.

גוזרים את הסרט: מימין: סער הראל, רפי אבני, גיא גולדיג

את הסרט גזר סגן ראש המועצה רפי אבני בעוד ילדי הגן, שהמתינו בסבלנות לסיום הנאומים, שרו לנוכחים את השיר "מילה טובה" של יהודית רביץ.

כתבות בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button