ביטחוןחדשות

זה קרה שוב: 3 רעולי פנים ניסו להתפרץ לבית בקיסריה

בליל שישי היה ניסיון התפרצות לבית בשכונת הגולף. בעל הבית: "הלכתי לישון והתעוררתי כשהכלב שלנו התחיל לנהום ולקפוץ עלי עד שהעיר אותי. פקחתי עיניים וראיתי יד פותחת את הוויטרינה של חדר השינה"

שלושה רעולי פנים ניסו לפרוץ בליל שישי לבית ברחוב נגה בשכונת הגולף בקיסריה, בו מתגורר התושב רונן צור. מדובר באירוע נוסף החודש במהלכו שלושה רעולי פנים מתפרצים לבתים ברחבי היישוב.

רונן, המתגורר בקיסריה מזה 22 שנים, ולדבריו זו הפעם הרביעית שמתפרצים לביתו, מספר על אירועי ליל שישי האחרון (4.9): "הלכתי לישון והתעוררתי בעשרה ל-11 בלילה, כשהכלב שלנו – לולי, התחיל לנהום ולקפוץ עלי עד שהעיר אותי. פקחתי עיניים וראיתי יד פותחת את הוויטרינה של חדר השינה. צעקתי והם סגרו את החלון. התקשרתי מיד למוקד הביטחון של החפ"ק והסיירים שלהם הגיעו במהירות. המשטרה הגיעה כעבור כ-45 דקות".

לדברי רונן, יש בביתו אזעקה ומצלמות אבטחה, אבל האזעקה שעבדה בפועל ומנעה את ההתפרצות הייתה – הכלב, אחד מבין שלושה בביתו שתפקד בצורה מופתית. "מאז המקרה אנחנו מפנקים את לולי בלי סוף, מגיע לו", הוא אומר.

בסרטון, שצולם ממצלמת האבטחה שלו, נראים שלושה רעולי פנים מגיעים ממגרשי הגולף, בין שני האגמים. שלושתם נכנסו לחצר. אחד ניצב בעמדת שמירה ושניים ניסו לפתוח את חלונות הבית עד שהצליחו לפתוח את חלון חדר השינה של רונן. בצילומים רואים את השלושה בורחים לכיוון האגמים במגרשי הגולף. "הדלקתי פרוג'קטורים לכיוון מגרשי הגולף ורק אז הם התחילו לרוץ, לברוח. עד אז הלכו להם באדישות" עוד הוא מדגיש כי חייבים להגביר משמעותית את אמצעי האבטחה במגרשי הגולף.
רונן הגיש תלונה במשטרה וממליץ לכולם לקחת כלב לביתם ששמיעתו וחושיו החדים מנעו, מבחינתו, את כניסת הפורצים אל תוך ביתו.

דפוס הפעולה חוזר על עצמו

המקרה של רונן מצטרף לאירועים נוספים דומים שאירעו לאחרונה ביישוב. לפני כשבועיים (18-19.8) חוליית פורצים, שמנתה שלושה רעולי פנים על פי צילומי מצלמות אבטחה, ניסתה להתפרץ למספר בתים בקיסריה. משני בתים נגנבו פריטי רכוש שונים.

תושב שכונה 9, שהתעורר לפנות בוקר מההתרעה הקולית של האזעקה, בעוד הפורצים ניסו להיכנס בכוח לביתו, סיפר אז ל"חדשות קיסריה": "הבית שלנו הוא בן שתי קומות, חדרי השינה הם בקומה השנייה. הפורצים הגיעו לדלת כניסה בקומה הראשונה, שברו את המנעול עם לום, אבל לא הצליחו לעבור דרך כניסה נוספת. התעוררתי בגלל האזעקה שהתחילה לפעול, קמתי ורצתי למטה, הדלקתי אורות, אבל לא ראיתי אף אחד בחצר. לאחר מכן, התקשרו אלי ממוקד חברת האבטחה שלנו, שראו בגלאי המצלמה בבריכה את שני פורצים נכנסים אלינו מאחור. במצלמה אחרת ראו את השלישי מקדימה, נותן להם את הלום. שלושתם היו רעולי פנים. אירוע מאוד לא נעים". עם הגעת כוחות הביטחון, נצפו השלושה במצלמות מוקד הביטחון של החפ"ק, בורחים מהיישוב ורצים ברחובות, כולל על ציר רוטשילד.

כתבות בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button