ביטחוןחדשות

בפריצה לבית בקיסריה נגנבו מכונית מרצדס חדשה, כסף מזומן, תכשיטים ומחשבים

הדיירת: "הפורצים לקחו מפתחות של עוד שתי מכוניות, הם עבדו בשקט ובאופן נקי. אני ממליצה לתושבים להחביא מפתחות וחפצים בעלי ערך כשהולכים לישון"

מכונית מרצדס חדשה, תכשיטים, כסף מזומן, מחשבים וחפצים בעלי ערך נגנבו מבית בשכונה 5 בלילה בין שני לשלישי השבוע      (8-9.2).

הפריצה אירעה בין 2 ל -5 לפנות בוקר כאשר בני המשפחה ישנו, הילדים בקומה התחתונה ובני הזוג בקומה העליונה. "הפורצים נכנסו דרך חלון במטבח, בדיעבד הילדים חשבו ששמעו משהו, אבל בפועל הם לא יצאו מחדריהם לבדוק" מספרת ורד מור אסרף המתגוררת בבית. "קצת אחרי חמש בבוקר, קם בן זוגי לעבודה, יצא מהבית ואחרי כמה דקות חזר ואמר לי: 'גנבו לי את האוטו' יצאתי איתו לחפש ולא מצאנו. נכנסנו הביתה וראינו שלא רק מפתחות הרכב שלו נעלמו, יחד איתם הלכו מפתחות הרכב שלי ושל בתי, תיקים עם מזומנים, ארנקים, תעודות, מחשבים, תכשיטים וחפצים. הגנבים עבדו מאוד נקי ובשקט".

המכונית שנגנבה היא מרצדס חדשה. התכולה שהייתה בה – נעלי עבודה וכלי עבודה הושארה בחנייה של השכן. עוד מספרת ורד, כי עודכנה על ידי המשטרה כי הפעם האחרונה שהרכב אותר הייתה 20 דקות לפני השעה שש בבוקר כאשר היה בדרכו לשטחים.

"מפתחות המכוניות שלי ושל בתי גם נגנבו. כלי הרכב של כולנו עמדו ברחוב. מהמכונית שלי לקחו את הביטוח, הרישיונות, השלט לשער, תכננו כנראה לגנוב אותו אבל אנחנו משערים שהחליטו לא לקחת סיכון כי מנורת הדלק הבהבה והגנבים כנראה חששו להיתקע או לעצור למילוי דלק", היא מספרת.

בני הבית הזעיקו את המשטרה, הגיעו גם ממז"פ (מחלקת זיהוי פלילי) ומצאו בבית עקבות של כפפות וסימני ידיים על שולחן האוכל. "השוטרים הזהירו אותנו שהגנבים עלולים לחזור בגלל המכוניות. בלילה הבא אחרי הפריצה היינו בלחץ, היה קשה להירדם, הדלקתי את האורות בכל הבית ובחצר, כולל פרוז'קטור שאנחנו מדליקים לאירועים", אומרת ורד ומוסיפה, "התחושה מלחיצה, אני מרגישה שנגמרה לנו הפרטיות. אני ממליצה לאחרים להחזיק כלב, שלצערי אין לנו, ולהחביא תיקים ומפתחות לרכב בכספת או לישון איתם. אל תשאירו חפצים חופשי בסלון ובמטבח".

לדבריה, הבית בו היא גרה בשכירות נפרץ בעבר באופן דומה מספר פעמים. עוד היא מספרת, כי ככל הידוע לה בתקופה האחרונה נפרצו בתים נוספים ברחוב.

כתבות בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button