חדשותקהילה

היסטוריה: מבצע החיסונים לקורונה ב"הלל יפה" יצא לדרך

המרכז הרפואי הלל יפה הצטרף גם הוא להיסטוריה ופתח היום (יום א') את מבצע החיסונים לנגיף הקורונה בהתרגשות יתרה. אולם הכנסים של בית החולים הוסב כולו לאזור חיסונים שכלל עמדות חיסון, המתנה, רישום ועוד. הראשונים להתחסן היו ד"ר מיקי דודקביץ'- מנהל בית החולים, חברי הנהלה וד"ר מיכל שטיין-מנהלת היחידה למחלות זיהומיות. מתחסנים ומנצחים את הקורונה!

מעל תשעה חודשים שכולנו חיכינו לרגע המיוחל וההיסטורי הזה- חיסון נגד נגיף הקורונה.
היום, יום א'- 20.12.20, פתח המרכז הרפואי הלל יפה את מבצע החיסונים בהתרגשות רבה מצד כל עובדי בית החולים. הראשון להתחסן היה ד"ר מיקי דודקביץ'- מנהל המרכז הרפואי הלל יפה. מיד אחריו התחסנה ד"ר מיכל שטיין, מנהלת היחידה למחלות זיהומיות, ואחריהם כל שדרת ההנהלה ועובדי בית החולים. מתן החיסונים נעשה בצורה מתואמת ומוקפדת כאשר כל עובד זומן לשעה ייעודית. ההיענות להתחסן בקרב העבדים הייתה גבוהה ביותר, ובית החולים כבר ביקש חיסונים נוספים ממשרד הבריאות, שכרגע הקנה לכל בית חולים כ- 1000 מנות. יצויין, כי בית החולים צפוי לסייע במתן חיסונים גם למוסדות רפואיים נוספים באזור.

ד"ר מיקי דודקביץ', מנהל המרכז הרפואי הלל יפה: "ההתרגשות כאן בשיא. זהו רגע היסטורי, הן ברמה הארצית והן ברמת המרכז הרפואי שלנו. עד כה לחמנו בנגיף הקורונה בחזית הטיפול. כעת גם שלב המניעה נכנס לתמונה ועל כך אני שמח. חשוב להבין כי החיסון הוא צעד חשוב והכרחי כדי שנוכל לנצח את הקורונה. אני קורא לכל התושבים ללכת ולהתחסן בשאיפה שכולנו נחזור כמה שיותר מהר לשגרה".

ד"ר מיכל שטיין, מנהלת היחידה למחלות זיהומיות מתחסנת

ד"ר מיכל שטיין, מנהלת היחידה למחלות הזיהומיות ב"הלל יפה" ויו"ר ארגון רופאי הילדים למחלות זיהומיות: "אני מאוד נרגשת שהגענו ליום הזה. זה ניצחון של המדע והרפואה. ככל שיותר אנשים יתחסנו יותר מהר, נוכל מהר יותר לחזור לשגרת חיינו. אז לכו להתחסן".

כתבות בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button