חדשותקהילה

לא, תודה

ראש המועצה, אסיף איזק, החליט להחזיר לחברת אנרג'יאן תרומה בגובה 1.7 מיליון שקל: "השקיפות וההקשבה לתושב ימשיכו להיות נר לרגלינו"

ראש המועצה האזורית חוף הכרמל, אסיף איזק, הודיע לחברי המליאה, כי החליט להחזיר לחברת אנרג׳יאן את התרומה שנתנה למועצה בסך 1.7 מיליון שקלים. התרומה יועדה לפעילויות קהילתיות בתחומי ספורט וניקיון הסביבה החופית והייתה אמורה להינתן בחלקים עד לשנת 2023.

לא תודה. המכתב שנשלח לחברת אנרג׳יאן

לאור ביקורת ציבורית ועתירה שהוגשה על ידי תושבים, עקב חשש לניגוד עניינים במתן התרומה למועצה, התגלגל הנושא לפיתחו של בית המשפט, שבחן את הענקת התרומה. בית המשפט קבע, כי מפקח המחוז מטעם משרד הפנים, רו"ח פאיז חנא, הוא המוסמך להחליט בנושא. חנא בחן את העניין ומצא, כי התרומה התקבלה על פי כל דין ובהתאם לכללי המינהל התקין.

עם זאת – ראש המועצה, יחד עם הממונה על המחוז, החליט להשיב לחברת אנרג'יאן את התרומה, שאושרה גם על ידי חברי המליאה. הנימוק להחלטה, לדבריו, "רצון לפעול בהתאם לערך השקיפות של המועצה". לדברי איזק: "השקיפות וההקשבה לתושב ימשיכו להיות נר לרגלינו. אני מקווה שקהילת חוף הכרמל תמצא את הדרך לשתף פעולה עם אנרג'יאן גם בעתיד".

חברת אנרג'יאן, מפתחת ומתפעלת את מאגרי הגז הטבעי כריש ותנין

חברת אנרג'יאן, המפתחת ומתפעלת את מאגרי הגז הטבעי כריש ותנין, מבצעת זאת בשיטת EPSO (אסדה צפה) על פי באר, במרחק כ-90 ק"מ מהחוף. את התהליך כולו היא מבצעת תוך ראייה סביבתית ומקיימת.

כתבות בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button