חדשותקהילה

סימן V

ברכות לסמ״ר ב׳ מקיסריה, שסיים קורס מכונאי וממשיך את דרכו בטייסת מסוקי יסעור

הכירו את סמ"ר ב' (23), שנולד בצרפת, עלה לארץ בגיל 6 וכיום מתגורר קיסריה. ב׳ למד בתיכון משותף חוף הכרמל, שבמועצה אזורית חוף הכרמל וחלומו היה לשרת כלוחם בשייטת 13. 

זמן קצר לפני גיוסו ולאחר שיחה עם חבר קרוב, חישב מסלול מחדש והמשיך את לימודיו בשנתיים נוספות לכיתות י"ג וי"ד בבית הספר הטכני בחיפה. הוא קיבל תעודת הסמכה כהנדסאי אלקטרוניקה והתכוון לשרת במערך הטכני של חיל האוויר. עוד לפני הצבא עבר מיונים לקורס מכונאים מוטסים.

סמ"ר ב' מספר, כי בחר להגיע לקורס מתוך רצון לשרת בתפקיד הממצה את יכולותיו והשכלתו, כמו גם להיות במקום בו יוכל לתרום כמה שיותר. סיבה נוספת שהניעה אותו להמשיך לקורס מכונאים מוטסים הייתה להגשים את חלומו של אביו – לטוס על מסוק יסעור.

סמ"ר ב׳ הסתיר את השתתפותו בקורס ממשפחתו ובמיוחד מאביו אמיל, המתגורר בצרפת, על מנת להפתיעו בסיום הקורס: "כשאבא שלי הגיע לבקר בארץ בחגים, החבאתי את הסרבל ואת הכותפות כדי לשמור על הקורס בסוד", הוא מספר. בשל מגבלות הקורונה, אביו אינו יכול להגיע לטקס הסיום, אך ב' מתכנן להפתיע אותו באמצעות שידור בזום.

חלומו של סמ"ר ב' הוא להטיס את אביו במסוק והוא אומר "אני לא יכול למצוא מילים כדי לסכם את החוויה שעברתי בקורס המכונאים המוטסים, ואני מודה על ההזדמנות שקיבלתי״.

כתבות בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button