חדשותקהילה

נער נפגע בתאונת פגע וברח בשכונת הגולף בקיסריה

"רכבתי על אופניי ואז משום מקום הגיעה מולי מכונית. לחצתי על הברקס, המכונית פגעה בי ברגל ונפלתי מהאופניים. הייתי מבוהל. הנהג שאל אם אני בסדר והמשיך בדרכו"

תלמיד כיתה ז', המתגורר בשכונת הגולף, נפגע בשבת אחר הצהריים (31.10) מכלי רכב מסוג מזדה או מרצדס בצבע שחור בעת שרכב על אופניו ועבר בצומת הרחובות השמש-גשם בשכונה. נהג הרכב, שפרטיו אינם ידועים לנער או להוריו, עזב את המקום לאחר שבירר עם הנער כי הוא חש בטוב. הרכב פגע באופניים והעיף את הנער לצד השני של הכביש. כתוצאה מהפגיעה הוא נחבל ברגל ויד ימין, ושרשרת האופניים והמושב נפלו מהאופניים עצמם.

"בשבת אחרי הצהרים נסעתי לפגוש חברים. התכנית שלנו הייתה להיפגש ולצאת יחד לריצה", הוא מספר על התאונה בה היה מעורב. "יצאתי על אופניים מביתי לעבר רחוב הכוכבים. רכבתי במהירות רגילה, עם הירידה קצת האצתי ואז משום מקום הגיעה מכונית מולי, נתתי ברקס, היא פגעה לי ברגל ונפלתי מהאופניים".

הרגעים הראשונים לאחר התאונה היו מפחידים. "הרכב פגע לי ברגל, הרגשתי כאב ורעדתי בכל הגוף, בעיקר ברגליים. הייתי מבוהל ופחדתי. הנהג עצר, ראה שנפלתי מהאופניים, הוא שאל אותי אם אני בסדר, ביקש שאזיז קצת את הידיים ונסע. זמן קצר אחר כך חברים שלי הגיעו והם הספיקו לראות את המכונית ולזהות אותה כמרצדס או כמזדה. הצומת הזה מסוכן, כבר היו שם הרבה תאונות". לדבריו, יום לאחר התאונה הוא כבר מרגיש הרבה יותר טוב.

אימו מוסיפה, כי ככל הנראה היו שני עדים לתאונה, רוכבי טרקטורון שהיו במקום והיא מבקשת כי יצרו עימה קשר כדי לנסות לאתר את הנהג החשוד בתאונת פגע וברח. 052-2734342

כתבות בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button