חדשותחינוך

טירוף בקיסריה! כלל תלמידי בית הספר של החופש הגדול נכנסו לבידוד

180 ילדים מילדי קיסריה הצטוו על ידי משרד הבריאות להיכנס לבידוד למשך 14 ימים

משרד הבריאות שיגר אמש (25.7.21) מכתב למנהלת בית הספר קיסריה, רונית גבע, בו הוא מודיע לה כי בתאריך 22.7.21 אובחן בבית הספר איש צוות חולה בקורונה.

בהתאם להנחיות המשרד 180 (!) ילדים, כלומר כל הילדים בכיתות א׳ עד ו׳, שהשתתפו בקייטנת הקיץ בבית הספר, מצווים לשהות בבידוד בית למשך 14 יום, או לחילופין 7 ימים מיום החשיפה, לאחר שהילד עבר שתי בדיקות במהלך 48 שעות ותוצאותיהן שליליות. במהלך תקופה זו חל איסור מוחלט על יציאה של הילד למרחב הציבורי ואיסור שהות במקומות ציבוריים ובכלל זה מוסדות חינוך, תחבורה ציבורית, מקומות ביליוי וקניות, בתי חולים ומרפאות.

למערכת ״חדשות קיסריה״ נודע, כי מדובר, לכאורה, במורה אשר נחשפה לקרוב משפחה מאומת לקורונה. משנודע למורה על כך היא נבדקה ותוצאת הבדיקה יצאה שלילית. אולם מאחר ותוך ימים ספורים החלה לפתח את הסימפטומים של המחלה, היא נבדקה שוב ויצאה חיובית לקורונה. במשך הזמן בין הבדיקה הראשונה לבדיקה השנייה נחשפו כלל תלמידי ״בית הספר של החופש הגדול״ למורה ועל כן הצטוו להיכנס לבידוד.

ובתוך כך קיסריה שינתה צבע ברמזור הצבעים של משרד הבריאות וכעת היא מוגדרת כיישוב צהוב בו מתגוררים 16 חולים מאומתים, מתוכם 12 בגירים ו- 4 ילדים. בנוסף ישנם 100 מבודדים, הרוב תושבים ששבו מחו״ל, וחלקם כאלה שנחשפו לחולים מאומתים.

חיסונים

ניידת החיסונים תגיע למרכז הקהילתי ביום רביעי הקרוב ה- 28.7.2021, בין השעות 18:00-20:00.

בניידת יחוסנו חיסון ראשון ושני בני 12 ומעלה.

שימו לב, יש להירשם מראש בטופס  https://did.li/2nB5q

מתחסנים/ות מתחת לגיל 18 – להגיע בליווי הורה, או עם אישור הורים חתום + צילום ת.ז וספח של ההורה

טופס אישור הורים להדפסה  https://did.li/niSfT

כתבות בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button