חדשותספורט

הישגים לשייטי שדות ים באליפות אירופה על הדגם האולימפי החדש

מעולים בקטגוריית נוער: רוי הילל מקיסריה הגיע למקום ה-3, דניאלה פלג מבית חנניה זכתה במקום ה-1

אליפות אירופה הראשונה על דגם הגלשן IQ FOILגלשן הרוח האולימפי החדש, הסתיימה בשבוע שעבר בסילוופלאנה שווייץ וכבר יש הישגים מעולים לשייטים הצעירים מהפועל שדות ים.

רוי הילל בן 17 מקיסריה זכה במקום השלישי עד גיל 19. דניאלה פלג מבית חנניה, כמעט בת 16, סיימה במקום הרביעי ובדרוג עד גיל 19 סיימה ראשונה וזכתה במדליית הזהב.

יוזכר כי בחודש יוני האחרון זכו רוי ודניאלה במדליות זהב בתחרות שייט ארצית, שהתקיימה בשדות ים והייתה הראשונה – על הגלשן האולימפי החדש. האליפות בשוויץ היא כאמור התחרות הבינלאומית הראשונה בה השתתפו השניים על דגם זה.    

הסבר קצר: גלשני הפויל למיניהם, דגמים אולימפיים חדשים, ישולבו באולימפיאדת 2024 בפריז ויחליפו את הדגם הנוכחי – ה- RSX, העתיד עדיין לשמש את הגולשים האולימפיים באולימפיאדת טוקיו 2021.

רוי הלל על הפודיום
צילום: אלבום משפחתי

רוי, עולה לכיתה י״ב ומתאמן במועדון השייט הפועל שדות ים, הוא אלוף עולם עד גיל 17 בגלשני ביק 7.8, שממשיך ומתקדם בעקביות לעבר היעד הנכסף – כרטיס להתמודדות באולימפיאדת 2024 בפריז. דניאלה, הוכתרה כאלופת אירופה 2017 והיא סגנית אלופת העולם 2018 בדגם ביק.

רוי הלל לחדשות קיסריה: "זאת הייתה אליפות בינלאומית ראשונה על הדגם החדש. התוצאה לא מספיק טובה מבחינתי אם כי גם לא כל-כך גרועה. הרגשתי שאני לא מספיק בפוקוס ושאני צריך להתאמן עוד על הציוד החדש. יש עוד הרבה מה ללמוד ולתחרות הבאה אגיע מוכן יותר".

התחרות הבאה, אליה רוי מתכונן היא אליפות העולם שתתקיים בגארדה איטליה ובה יתמודד על הדגם החדש בקטגוריית בוגרים ונוער.

כתבות בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button