ביטחוןחדשות

תושב קיסריה, שהוריו גרים סמוך למשפחת נתניהו, נחקר במשטרה והורחק מביתו לשבועיים 

שקד קרבי תועד יוצא מבית הוריו ברחוב הדר ומדלג מעל גדר אבטחה: שוטרים בחקירה טענו שפרץ לרחוב ושאלו האם הוא מנסה להפיל את הממשלה

השב"כ והמשטרה "סימנו" שכנים, הגרים בצמוד לבית משפחת נתניהו בקיסריה, ומזדהים עם המחאה נגדו. כך עולה מסיפורו של שקד קרבי, בן 28, שהוריו – ילי ופורת גרים ברחוב הדר בסמיכות למשפחת נתניהו שנים רבות. בסוף השבוע זומן שקד לחקירת משטרה ונפתח נגדו תיק פלילי לאחר שתועד מדלג מעל מחסום סמוך לביתו של ראש הממשלה ביישוב. 

לדבריו, יצא מבית הוריו לבקר קרובי משפחה בלילה שבין חמישי לשישי. בדרכו, רצה לעבור בפארק שליד רחוב הדר לכיוון רוטשילד, אך הוא היה חסום על ידי גדרות האבטחה של ראש הממשלה. "עברתי מעל השער, לכיוון הפארק, התרחקתי מבית הוריי ומביתו של נתניהו. כשעברתי, פגעתי עם ידי באינטרקום שהוצב במקום. החזרתי אותו למקומו והמשכתי י", סיפר ל-ynet. עוד לדבריו, שבוע קודם לכן מאבטחי ראש הממשלה ראו אותו עם דגל שחור וככל הנראה סימנו אותו כאדם המסכן את נתניהו. 

בכל מקרה, בלילה בין חמישי לשישי (30-31.7), לאחר חצות, הגיעו שני שוטרים לבית משפחת קרבי, בו שהתה באותה עת אחותו אלה (23) עם בן זוגה. שקד לא היה בבית בלילה והשוטרים שחיפשו אותו, ביקשו תעודת זהות ממנה ומבן זוגה. אלה הסבירה לשוטרים ששקד לא נמצא, אבל הם לא האמינו לה והחלו בחיפוש בבית ובחצרות. לבסוף, הם ביקשו את מספר הטלפון של שקד והשאירו הודעה עבורו ליצור קשר עם תחנת המשטרה על מנת להגיע לחקירה. 

שקד: "הם בדקו חדר חדר, מתחת למיטות, עם פנסים – הכל כדי לאתר את הפושע המסוכן"

למחרת בבוקר, ראה שקד כי חיפשו אותו בטלפון מתחנת המשטרה בחדרה, חזר אליהם והובהר לו שעליו להתייצב בתחנה באופן מיידי. שקד בא לתחנת המשטרה בחדרה, שם הוסבר לו כי כבר שבוע רואים אותו "'פורץ' לרחוב בו מתגוררים הורייו כשבידיו שלט. "הם טענו שלמאבטחי ראש הממשלה יש 'חומר רב' עליי". שקד פירט ואמר שהחוקרים שאלו אותו אם נכח בהפגנה נגד ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים, "והאם אני מנסה להפיל את הממשלה".

החוקרים הטיחו בו כי הוא "ונדליסט" וכי שבר "בכוונה" את האינטרקום. "הם אמרו שאני מסוכן". החקירה הסתיימה בפתיחת תיק פלילי עבורו והוצאת צו הרחקה לשבועיים מהבית ברחוב הדר בו מתגוררים הוריו. 

ממשטרת ישראל נמסר: "הצעיר נחקר לאחר שהתקבלה תלונה משירות הביטחון הכללי בדבר חשוד שנצפה במצלמות האבטחה כשהוא מדלג מעל הגדר ההיקפית באזור המפוקח סמוך לבית ראש הממשלה וגרם נזק. משלא השיב לטלפון הנייד שברשותו, בוצע ניסיון לאתרו בביתו סמוך לשעת האירוע. החשוד זומן לחקירה בתחנת המשטרה ובסיומה שוחרר בתנאים מגבילים".

כתבות בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button