ביטחוןחדשות

שריפה פרצה בבית קרקע בקיסריה

על פי לוחמי האש, מדובר בשריפה חיצונית אשר תפסה את הפרגולה והתפשטה לתוך הבית

כבאות והצלה לישראל דיווחו הבוקר, כי בשעה 7:30 התקבל דיווח על עשן כבד בבית קרקע ברחוב סמטת ההרדוף, שכונה 3, קיסריה.

4 צוותי כיבוי, בפיקודו של רב רשף אילן קודיש, הגיבו במהירות לקריאה, זיהו שמדובר בשריפה חיצונית שהתפשטה אל הקומה הראשונה ופעלו במהירות כדי לכבות את המוקד. לוחמי האש עצרו את התפשטות השריפה לקומה השניה ובמקביל ביצעו סריקה במבנה כדי לשלול מוקדים נוספים ולכודים.

על פי כבאות והצלה ככל הנראה מדובר בשריפה חיצונית אשר תפסה את הפרגולה והתפשטה לתוך הבית. נפגע אחד, בן המשפחה פונה למרכז הרפואי הלל יפה, תוך שהוא סובל מכוויות בפנים, נזק רב נגרם לקומה הראשונה של הבית ונזקי פיח ועשן נצפו בקומה השניה.

נזק רב נגרם לקומה הראשונה ונזקי פיח ועשן בקומה השניה. צילום: כבאות והצלה לישראל
קומת הקרקע נשרפה כליל. צילום: כבאות והצלה לישראל

שכנה מספרת: ״הייתי בבית כשכל זה קרה, ירדתי למטה ואני שומעת אנשים צורחים בחוץ. הבן, בשנות ה-20 לחייו, רצה לבשל במטבח החיצוני אשר בגינה, הוא הדליק את הגריל, שמחובר לבלוני גז, כדי לבשל חומוס. ככל הנראה דליפת גז יצרה שובל אש אשר הדליק את הסביבה המיידית, האש התחילה לבעור בעוצמה גבוהה והתפשטה לפרגולה מעץ.

״אחד השכנים ניסה לכבות את האש באמצעות מטפה לכיבוי אש או צינור מים, אבל כלום לא עזר. האש הייתה חזקה מדי ואיכלה את כל הקומה הראשונה, עשן נוראי התפשט מתוך הקומה השנייה״. עוד הוסיפה השכנה ״לדעתי, למכבי אש לקח המון זמן להגיע. שמעתי שהיו איתם במשך כל הזמן בטלפון, לדעתי הם הגיעו כעבור כ-20 דקות מהרגע שהתקשרו אליהם, אולי אף יותר״.

כתבות בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button