חדשותספורט

כשאלופה פוגשת אלוף

אליפות ישראל בגולף לשנת 2020: שיה דיין בת 18 מקיסריה היא אלופת הנשים, איתי כהן בן 15 מאור עקיבא הוא אלוף הגברים

אלופת ישראל בגולף: שיה דיין בת ה-18

אליפות ישראל בגולף שנערכה בקיסריה לא הפסיקה לספק הפתעות ודרמות. בקטגוריית הנשים היינו עדים להפתעה גדולה כאשר שיה דיין בוגרת האקדמיה לגולף של מועדון הגולף ותושבת קיסריה בת ה- 18 ניצחה את אלופות העבר מיכל רונן (שנייה) ולימור סידי (שלישית).

שיה, שהחלה לשחק גולף לפני כ- 5 שנים בלבד, מהווה דוגמא להשקעה והתמדה, כאשר בכל שנה היא עשתה צעד נוסף להפיכתה לשחקנית מובילה בישראל. לפני שנתיים זכתה שיה באליפות הנוער, ובשנה שעברה כבר הייתה סגניתה של אלופת המועדון הנצחית לימור סידי.

עם תחילת האליפות השנה לא היה ניתן למצוא מישהו שיהמר, כי שיה ששיגרת אימוניה נפגעה לחלוטין בגלל הקורונה ובנוסף
ביחס למתחרותיה סובלת ממיעוט נסיון בתחרויות, תצליח לנצח באליפות.
שני ימי התחרות הוכיחו, כי האופי והכישרון של שיה מראים אחרת. בנחישות וקור רוח הצליחה שיה להגן על יתרון קטן לכל אורך התחרות ושמרה על הובלה מתחילתה ועד סופה. הניצחון בסיום התחרות היה מתוק, בעיקר לאור העובדה שהוא הגיע למול מתחרות עם נסיון עשיר שזכו בעברן הקרוב והרחוק באליפויות רבות.
שיה הדגימה במשחקה בדיוק את ערכי הבסיס של הגולף: אמונה, התמדה וביטחון עצמי.

אלוף ישראל בגולף: איתי כהן בן ה-15

בקטגוריית הגברים ניצח איתי כהן בן ה- 15 את בוגר אקדמית מועדון הגולף קיסריה דור חכם, ואת אלוף המועדון לשעבר יאיר תאלר בני ה-27 וה- 25. הניצחון של איתי הושג בצורה הירואית לאחר שסגר פער של 6 חבטות כשנשארו 7 גומות לשחק (מתוך 54 גומות).
בשלב זה כל הצופים וכנראה גם כל השחקנים חשבו שהסיפור גמור, אבל ילד הפלא חשב אחרת.
איתי עשה ב-7 הגומות האחרונות תוצאה השמורה לאלופי עולם, כאשר ב- 5 גומות מתוך ה- 7 הצליח להכניס את הכדור בחבטה פחות מהתקן, וכל זאת בשיא הלחץ ולמרות גילו הצעיר.

איתי כהן התחיל את לימודי הגולף בקיסריה עם אביו איתמר (אלוף ישראל לשעבר) ולאור כשרונו הרב עבר לפני כשלוש שנים לאקדמית הגולף היוקרתית IMG בפלורידה, שם הוא מדורג ראשון ונחשב להבטחה ענקית להגיע לטופ העולמי.
הישגיו של איתי בארה״ב כמו גם האופי שהראה באליפות ישראל למול שחקנים בוגרים ומנוסים נותן תקווה כי מקיסריה יצא השחקן שכל השנים חיכינו לו.

באליפות הגולף של ישראל לשנת 2020 השתתפו 120 גולפאים גברים ונשים. מתוכם – שמונה נכי צה"ל ובהם זוהר שרון, שזכה ארבע פעמים בתואר אלוף העולם לגולפאים עיוורים.

כתבות בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button