חדשותחינוך

קיסריה כתומה: מוסדות החינוך ביישוב לא יפתחו, הלמידה מרחוק תתקיים עד להודעה חדשה

פרט לקיסריה, היישובים במועצה אזורית חוף הכרמל ירוקים או צהובים: יחזרו ללמוד ממחר בגנים ובשכבות א'-ד'

קיסריה מוגדרת בימים האחרונים כיישוב כתום עם 25 חולי קורונה מאומתים ושיעור מתחסנים העומד על 35 אחוזים.

מועצה האזורית חוף הכרמל מוגדרת נכון להיום כצהובה, על גבול הירוק, עם 23 יישובים ירוקים, שלושה צהובים ואחד – כתום. אי לכך, פרט לקיסריה הצבועה כתום, מערכת החינוך תפתח בכל היישובים בתחומי המועצה, כולל – גנים, מעונות, צהרונים וכיתות א'-ד'.

על פי מתווה הממשלה, שכבות ה'-יב' ימשיכו בלמידה מרחוק. לצד זאת הוחלט, כי מפגשים בשטח פתוח בקבוצה של תשעה ילדים ומורה מותרים בכל האזורים, בכל הצבעים ובכל הגילאים, כולל בבתי ספר העל יסודיים (כיתות ה'-יב').

מהמועצה האזורית חוף הכרמל נמסר: "במוצאי שבת תתקיים הערכת מצב משולבת של כל הגורמים, על מנת לבחון פתרונות חלופיים לצורך הפעלת המערכת ביישוב כבר ביום א' הקרוב – במרחבים פתוחים ובקבוצות קטנות. הודעות ימסרו בהמשך להורים על ידי מנהלת בית הספר והגננות".

צוות החירום היישובי (צח"י) קרא אמש לתושבים להמשיך להקפיד על הנחיות הקורונה ולצאת להתחסן. "זו קריאה דחופה לכולנו, חברות וחברים, טרם נוגדר כיישוב אדום- צאו להתחסן… משמעות הגדרתנו כיישוב אדום – ברורה. היא תיצור אילוצים והגבלות על המערכות כאן. בראש ובראשונה – מערכת החינוך".

רק כשליש מהתושבים התחסן

צבע היישוב – ירוק צהוב כתום או אדום – נקבע על בסיס מספר נתונים: מספר חולים מאומתים, מספר מבודדים, מספר המתחסנים וכמות הנבדקים.
בקיסריה התחסנו עד כה 35 אחוזים בלבד מהתושבים וגובר הלחץ על בני 16 ומעלה שלא התחסנו ללכת להתחסן על מנת להתקדם לעבר יישוב צהוב/ירוק שיאפשר פתיחת עוד פעילויות קהילתיות, חינוכיות ומסחר בהמשך. התניה זאת מעוררת זעם בקרב אלה המהססים להתחסן ומטילים ספק ביעילותם ובטיחותם של החיסונים. יצוין כי גם העלאת מספר הבדיקות עשוי להשפיע לטובה על הציון שניתן ליישוב.

כתבות בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button