ביטחוןחדשות

כתב אישום הוגש נגד תושב קיסריה החשוד בהשחתת כלי רכב ביישוב

בחודש אוקטובר האחרון נדקרו ונוקבו צמיגים של עשרות כלי רכב בשכונות הדרומיות ביישוב. תושב קיסריה, החשוד במעשים, נעצר וכעת הוא עומד להישפט

כתב אישום הוגש בבית משפט השלום בחדרה נגד תושב קיסריה, שחתך עשרות צמיגים של כלי רכב ברחבי היישוב לפני למעלה מחצי שנה. סעיפי האשמה הינם בגין “חבלה במזיד ברכב והחזקת אגרופן או סכין שלא כדין”.

בשבת בבוקר, בסוף חודש אוקטובר בשנה שעברה (26.10.19), התעוררו תושבים בקיסריה ונדהמו לגלות, כי צמיגי רכבם נוקבו והושחתו במהלך הלילה. מעשי החבלה התגלו בלמעלה מ-30 כלי רכב, בעיקר בשכונות הדרומיות 9-11-13. רשויות אכיפת הביטחון נקראו להתערב ובסוף היום נעצר חשוד, תושב היישוב שמוכר לרבים. הוא נלקח לחקירה בתחנת המשטרה בחדרה.

תושבת שכונת הגולף סיפרה אז ל״חדשות קיסריה״: "ביום שבת בבוקר התעוררנו וראינו שהצמיג ברכב של בתנו חתוך. לאט לאט התחיל להתברר גודל הנזק והבנו שמדובר בפעילות זדונית שהתבצעה בכל השכונות הדרומיות. זה היה נראה כמו שדה קטל של מכוניות שעומדות על גחונן, היו רכבים ששניים מתוך ארבעת הצמיגים היו חתוכים ואי אפשר היה להזיז אותם בלי גרר, היו צמיגים חתוכים של רכבי שטח, כל צמיג כזה עולה אלפי שקלים. בחוץ עמדו תושבים חסרי אונים תוך שהם חושבים מה לעשות והאם יש פנצ׳ריות שפתוחות בשבת?

הזעקנו את נציגי אגף הביטחון של החפ"ק. גם כוחות משטרה, כולל זיהוי פלילי, הגיעו. תושבים התחילו לחפש תיעוד״ במצלמות האבטחה הפרטיות בביתם ובבתי שכניהם, שיכול לתת מידע לזהותו של המשחית. במצלמות, שאותרו במספר בתים בקיסריה, נראה בברור גבר הצועד לבדו באישון הליל ברחוב נוגה, תוך שהוא דוקר את הצמיגים בסכין ארוכה מאוד, שנראית על פניו כמו סכין מטבח. התברר גם כי מדובר בגבר המוכר לרבים בקיסריה וידוע שהוא מעביר את מרבית זמנו במרכז המסחרי ״סי סנטר״ בשכונת הגולף ומטריד את בעלי העסקים שם".

החשוד, שמעצרו הוארך על ידי בית משפט השלום בחדרה, מוכר לרשויות הרווחה האזוריות. עורך דינו של החשוד מסר בסמוך לאירוע, כי הלקוח שלו מכחיש לחלוטין את המעשה, אמנם הודה כי היה בשעות הלילה מחוץ לבית, אך טוען שלא הוא זה שביצע את המעשים.

 כאמור, כעת הוגש כתב אישום נגדו בבית משפט השלום בחדרה.

כתבות בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button