חדשותקהילה

דיירים בשכונת הגולף בקיסריה: מאז הקורונה שוכרים וילות לבידוד, האורחים מתחלפים כל הזמן ואנחנו סובלים

תושבים הגרים ברחובות הלבנה והאור בשכונת הגולף טוענים, כי מאז פרוץ מגפת הקורונה התרבו מקרי השכרת נכסים בסמוך אליהם. מדובר בשלוש וילות, המושכרות מזה זמן רב למטרות נופש ובחודשים האחרונים גם למבודדי קורונה.

על פי אחת הדיירות באזור, בשבועות האחרונים הם נתונים למתקפת אורחים מוגברת בכל ימות השבוע. "החודש האחרון היה קטסטרופלי. אין לנו מנוחה, אנחנו עדים לכך שבשבועיים האחרונים יש בית שמושכר מיום ראשון עד רביעי, ברביעי מנקים אותו ואז הוא מושכר לסוף שבוע עד יום ראשון. האנשים מתחלפים כל הזמן. בסוף שבוע האחרון עשרות כלי רכב סתמו את הרחובות הקטנים והצרים. אנחנו גם יודעים בוודאות, כי שאלנו את האורחים והם סיפרו לנו, שבעל הנכס מורה להם לחנות ברחוב ליד, לא בסמוך לבית המושכר, כדי שלא לעורר חשד או תרעומת".

כך זה נראה אחרי בילוי סופ״ש

עוד מספרת הדיירת על בית ברחוב הלבנה המושכר למבודדי קורונה, כולל בגל הראשון  – אז הושכר לנבחרת ישראל בשחייה שנכנסה לבידוד לאחר שחזרה מחו"ל.

בנוסף לדבריה "השוכרים משאירים כמויות אדירות של אשפה ויש כאלה שאוהבים לשמוע מוזיקה בעוצמות גבוהות בלילה. אנחנו מתלוננים אבל זה לא עוזר. ניסינו פעמים רבות לדבר עם בעלי הנכסים, אבל הם לא שמים עלינו ואפילו ענו לא פעם בגסות. מה שקורה כאן בזמן האחרון עובר כל גבול".

לאחרונה, החליט ועד היישוב להוביל מהלכים משפטיים נגד בעלי נכסים המשכירים את הווילה לאירוח ונופש. כזכור, החברה לפיתוח קיסריה מחתימה כל רוכש בית בקיסריה על הסכם, לפיו אסור להשכיר את הבית לפעילויות מסוג אלה ולטווח קצר. בישיבת ועד בחודש יוני הוסמך הוועד לטפל בסוגיה, הוסכם על תקציב לטיפול משפטי, נשכר עורך דין ולדברי ליאור בר, יו"ר הוועד המקומי, יתנהלו הליכים משפטיים כנגד חמישה בעלי נכסים.

כתבות בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button