חדשותחינוך

בשמחה וזהירות מתחילים את חופש הגדול

ברכות לילדי בית הספר קיסריה וילדי הגנים שיצאו היום לחופשת הקיץ. תיהנו, תבלו ותשמרו על עצמכם. 
השנה, בסימן הקורונה ועקב הסגר הממושך, החליטו במשרד החינוך על תכנית נרחבת לילדי הגנים וכיתות א'-ד' בחופש הגדול, כך שעד לתאריך 6 באוגוסט יתקיימו פעילויות קייטנה במסגרות הקיימות.

בנוסף, בבית הספר קיסריה, בחרו לקראת החופשה ועם הפנים לשנת הלימודים הבאה, להקדיש זמן לנושא זהירות בדרכים. ביוזמת ועדת ההיגוי, יחד עם עמותת אור ירוק, הצוות החינוכי והנהלת בית הספר השתתפו השבוע תלמידי כל הכיתות בפעילות הממחישה, באמצעות חידות ומשחק, את כללי הזהירות בדרכים.

בוועדת היגוי, שהובילה את היוזמה, הסבירו כי "בטיחות בדרכים וחינוך לבטיחות בדרכים היא הדרך היחידה לחיים ולמלחמה בתאונות הדרכים. חינוך מגיל צעיר לבטיחות בדרכים נותן את הכלים להתנהגות נכונה ובטוחה, וישפיע על החיים של כולנו – ילדים, בני נוער ובוגרים".

בי״ס קיסריה
״חבק, נשק וסע״

בתוך כך, נציגי ההורים הודו להוריי בית ספר קיסריה על השתתפותם בתורנות "נשק וסע" שיצאה לדרך בתחילת שנת הלימודים. כמו ביישובים רבים בארץ, הצטרף בית הספר היסודי קיסריה ליוזמה המבורכת. בכל בוקר, לקראת תחילת יום הלימודים, התייצבו שניים או שלושה הורים תורנים ליד חניית בית הספר, סייעו להוריד את הילדים ממכוניות הוריהם במפרץ הורדה ייעודי לכך, לאחר שנפרדו זה מה בנשיקה או בחיבוק.

הנהגת השיטה לא רק שצמצמה עומסי תנועה באזור, קיצרה שהיית כלי רכב מחוץ לבית הספר היא תרמה לשיפור הבטיחות בחניון בית הספר ולכניסה נינוחה של הילדים אליו.

מפרץ ההורדה המיועד לפרויקט "נשק וסע" נצבע ושולט לאחרונה על ידי החפ"ק, כשלב ראשון בביצוע תכנית ההסדרה של חניון בית הספר כפי שאושרה על ידי המועצה.

כתבות בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button