חדשותקהילה

והזוכה במיליון דולר הוא: טל הרצוג מקיסריה

הרצוג, בן ה-24, המנהל המקצועי של המכללה לפוקר, קטף את המקום השני בתחרות World Series of Poker Circuit

טל הרצוג, שחקן פוקר בן 24 המתגורר בקיסריה, קטף את המקום השני באליפות העולם בפוקר, ה-World Series of Poker Circuit ופרס כספי בסך מיליון דולר.

בתחרות, אשר נערכה השנה בגלל וירוס הקורונה במתכונת מקוונת, השתתפו 6000 שחקנים. בנוסף על זכייתו במיליון דולר הרצוג זכה גם ב-100 אלף דולר בטורניר המשנה. הזכיה במיליון דולר הכניסה את הרצוג הצעיר לרשימה, שכל אחד היה רוצה להשתייך אליה – עשרת הישראלים שהרוויחו סך פרסים מעל מיליון דולר במהלך הקריירה שלהם כשחקני פוקר. 

לאחר הזכייה אמר הרצוג: “העבודה על הקורסים של המכללה הכריחה אותי לחשוב מחדש על האסטרטגיה והטקטיקה של הפוקר על מנת להעביר את השיעורים לשחקנים פחות מנוסים. זה הפך אותי לשחקן הרבה יותר טוב בזמן קצר. השירות בחטיבת הצנחנים נתן לי את המשמעת ואת היכולות המנטליות שכה חשובות במשחק הפוקר, וגם נתן לי את שיקול הדעת למהלכים הלא שגרתיים שאני מבצע במשחק שלי. זו הרגשה מדהימה שכל העבודה הקשה משתלמת בסוף”.

ברוך טולדנו, שותף מייסד ומנכ"ל במכללה לפוקר, התייחס גם הוא לשינויים בעולם הפוקר בעקבות הקורונה: "כל הטורנירים המרכזיים עברו לאונליין ויש לזה השלכות על איך משחקים את המשחק. כל האלמנטים של הבנת היריב כמו קריאת שפת גוף וזיהוי היריב כמעט נעלמו והשחקנים שיודעים להמציא את עצמם מחדש השתלטו על המגרש. המשחק באונליין הוא משחק הרבה יותר אגרסיבי ומבוסס יכולת״.

כתבות בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button