חדשותקהילה

כלב הוכש על ידי נחש צפע בשביל הליכה מול ה- C סנטר בשכונת הגולף בקיסריה

בעלת הכלב, פולינה וקנין: "ראינו בזמן האחרון עוד נחשי צפע באזור המרכז המסחרי. הכלב שלנו הוכש בכף הרגל כשטייל עם בעלי ועדיין לא יצא מכלל סכנה"

תושבים הגרים בסמיכות למרכז המסחרי C סנטר בשכונת הגולף מדווחים על נחשי צפע המסתובבים באזור. בתחילת השבוע הוכש כלב על ידי נחש צפע בשביל ההליכה מול המרכז ובשבוע שעבר נדרס נחש ברחוב הכוכבים בסמוך ל- C  סנטר. ידוע על היתקלויות נוספות שאירעו לאחרונה באזור עם הנחשים המסוכנים. 

"ביום שני בערב יצא בעלי לטיול עם הכלב שלנו, ג'ויס בן 11 מסוג רועה גרמני", מספרת פולינה וקנין, תושבת רחוב הכוכבים. "הם הלכו בשביל הליכה מול המרכז המסחרי, כשלפתע קפץ עליהם מהשיחים נחש. בעלי הספיק לראות שזה איננו נחש שחור. הנחש קפץ על כף הרגל של הכלב. כאשר הם חזרו הביתה, הכלב התחיל לרעוד בכל הגוף ולא יכול היה לדרוך על הרגל. הבנו שאנחנו חייבים לפעול מהר כי ככל הנראה הוא הוכש על ידי נחש צפע".

בני הזוג הזמינו וטרינר, שהחל לתת טיפול חירום לכלב שרגלו התנפחה. בהמשך, הובא נסיוב לטיפול נגד הכשת נחש צפע. הבוקר סיפרה לחדשות קיסריה: "הכלב בבית, הרגל שלו עדיין מאוד נפוחה. הוא מקבל אנטיביוטיקה ומשככי כאבים". היא מוסיפה, כי הוא עדיין לא יצא מכלל סכנה והיא עוקבת שלא מתפתחים דימומים או נקע. 

"הכלב הוא כמו הילד שלנו וזה מאוד כואב לנו", אומרת פולינה ומדגישה כי לאחר ההכשה, עמדה והזהירה כל מי שעבר בסביבה מפני נחש הצפע שהצליח, לרוע המזל, להעלם. עוד לדבריה, ביום חמישי שעבר נחש צפע נדרס ממש בסמוך לבית שלה "חייבים לנקוט אמצעי בטיחות, כגון הסרת צמחיה בסביבת שבילי הליכה סמוך למרכזי היישוב".

כתבות בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button