חדשותחינוך

מאיר שפיה: סוגרים את בית הספר, חוזרים ללמידה מרחוק

מנהל בית הספר, מוטי דור: "מדובר ביוזמה של בית הספר, בשיתוף ועד ההורים, כצעד מניעתי בלבד. עד כה לא ידוע לנו על שום מקרה הדבקה"

בבית הספר העל יסודי וכפר הנוער מאיר שפיה לא התגלו לאחרונה מקרי קורונה חדשים. למרות זאת, הנהלת בית הספר החליטה לסגור את בית הספר ולעבור ללמידה מרחוק כצעד מונע.

"אנו עוקבים בדאגה אחר העלייה החדה במספר הנדבקים בנגיף הקורונה ומניסיון השבועיים האחרונים נראה, כי בתי-הספר מהווים מוקדי הפצה עיקריים”, כתב מנהל בית הספר מוטי דור, להורים בסוף השבוע האחרון.

"מידי יום, מצטרפים תלמידים ומורים נוספים לרשימת הנדבקים, בעקבות זאת נסגרים בתי-ספר וקהילות רחבות נכנסות לבידוד מניעתי. אנו, בהנהלת בית-הספר, עשינו ועושים כמיטב יכולתנו לנהוג בהתאם להנחיות משרדי הבריאות והחינוך – בהסברה לתלמידים, בפיקוח על חבישת מסכות, בהקפדה על הניקיון הכללי וכן במניעת התקהלויות. יחד עם זאת, משיקולים של שמירה על בריאות התלמידים והצוות וכן כדי שנוכל להשלים כהלכה את בחינות הבגרות בכיתות י”א-י”ב, החלטנו להיערך לחידוש הלמידה מרחוק של תלמידינו. אדגיש, כי מדובר ביוזמה של ביה”ס, בשיתוף ועד ההורים, כצעד מניעתי בלבד. לשמחתנו, עד כה לא ידוע לנו על שום מקרה הדבקה בביה”ס או בכפר".

ביום חמישי האחרון התקיים יום לימודים רגיל בבית הספר אך החל מהיום (ראשון), כאמור, עברו התלמידים ללמידה מרחוק, עפ”י המערכת. מבית הספר נמסר, כי בחינות מתכונת ובחינות בגרות יתקיימו בביה”ס כמתוכנן, תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות. בשבוע הקרוב יעדכן צוות בית הספר לגבי ההחלטה באשר לפעילות חברתית מתוכננת, החזרת ספרי לימוד, מסיבות סיום כיתתיות וכן מועד ואופן חלוקת התעודות.

מהמועצה האזורית חוף הכרמל נמסר: "כפר הנוער מאיר שפיה אינו בבעלות המועצה, אלא באחריות המינהל לחינוך התיישבותי. בבתי הספר של המועצה יש גמישות פדגוגית, כאמור, מאחר ובית הספר לא באחריותנו, ההחלטה התקבלה על ידי המנהל ואין לה קשר למדיניות המועצה״.

כתבות בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button