חדשותקהילה

בשורה לתושבי דרום הכרמל – הושלם רימזור ושדרוג צומת עין הוד

חברת נתיבי ישראל ביצעה מהפך בטיחותי בצומת המסוכן בכביש 4 אשר עתיד לשים סוף לתאונות הדרכים הקשות במקום

בתום שבעה חודשים עבודות הנדסיות ובעלות של 9 מיליון שקלים השלים משרד התחבורה באמצעות חברת נתיבי ישראל פרויקט קריטי להסדרה בטיחותית של צומת עין-הוד אשר ידע תאונות רבות. העבודות התבצעו במקטע המסוכן של הכביש, זאת כחלק משדרוג כביש 4.

הפרויקט שכלל רימזור מלא של הצומת, הרחבת הנתיבים ושיפורים בטיחותיים נוספים יאפשר נסיעה נוחה ובטוחה עבור עשרות אלפי הנוסעים בו מידי יום- על כביש 4 והבאים מהישובים ניר עציון, עין הוד ועין חוד, בואך- דלית אל כרמל.

במשך שבעה חודשים, בשיא מגיפת הקורונה, הקימו צוותים הנדסיים מטעם חברת נתיבי ישראל את הפרויקט בכביש 4. חברת נתיבי ישראל עמדה בלוחות הזמנים והתקציב כנגד כל הסיכויים ולמרות האתגרים הרבים שעמדו בפניה, בראשם ההשלכות הרבות של עבודות בשיאה של תקופת הסגרים כתוצאה מההתמודדות עם הקורונה.

המהנדס עודד גודברגר, מאגף פרויקטים של חטיבת תפעול ואחזקה בחברת נתיבי ישראל: "בטיחות עשרות אלפי משתמשי הדרך והבאים בשעריו עמדה כל העת לנגד עניינו, בלילות כימים שעבדנו על מנת להבטיח מהר ככל שניתן את הפיכת הצומת מסכנה בטיחותית למקום בטוח המאפשר נסיעה נוחה."

עוד מוסיף המהנדס גולדברגר לסיום כ"הפרויקט שעמלו שנים להגשמתו מחלום למציאות יאפשר גם מענה להפחתת העומסים בשעות השיא, בבוקר ואחר-הצהריים".

 

כתבות בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button