חדשותקהילה

אברהם אביזמר, תושב קיסריה, מאושפז במחלקת קורונה בהלל יפה, תלמיד בבית ספר קיסריה אובחן כחולה קורונה וכיתתו נכנסה לבידוד

ממיטת חוליו בבית החולים, כותב אביזמר מונולוג מצמרר: ״השמרו לנפשותיכם. המחלה הזו היא לא משחק, ולא מחלה ששווה להתנסות בה! אני אומר לכם את זה מעומק הלב והנשמה״

18 חולי קורונה חדשים התגלו בקיסריה בשבוע האחרון מתוך 23 חולים פעילים, כך עולה מנתוני משרד הבריאות הבוקר (23.9.20). מפרוץ המגפה בישראל – 55 תושבים אובחנו כחולי קורונה מאומתים.

אברהם אביזמר, תושב קיסריה ותיק, איש מוכר ומוערך ביישוב, פונה במהלך החג למחלקת קורונה במרכז הרפואי הלל יפה בחדרה, לאחר התדרדרות במצבו הבריאותי וקושי בנשימה. אביזמר, שמקיים קשר טלפוני עם חבריו ביישוב, איחל לקהילת קיסריה שנה טובה ומבורכת וביקש מכל אחד מהם לקרוא פרק תהילים לרפואתו השלמה והמהירה.

וכך הוא כותב למערכת חדשות קיסריה: ״לצערי הרב נדבקתי בנגיף ואני לא מעלה על דעתי מהיכן…
אני מוצא את מעט הכוח להשיב לכם (בעקבות הודעת וואטס אפ שנשלחה על ידי הכתבת – ר.ג.) ולומר לכם תודה רבה רבה, ושאתם בקיסריה חברים של אמת ובאמת!

״בחג, כשהגיע האמבולנס לפנות אותי לבית החולים ׳הלל יפה׳ עמדתי על כך שאתקע בשופר על מנת שאזכה את אתי רעייתי ואותי במצווה של שמיעת קול שופר. האמבולנס בחוץ, רעייתי אתי והצוות של מד״א בסלון ובכוחות אחרונים תקעתי תשר״ת (תקיעה, שברים ותרועה)
אני במחלקת קורונה 1 בהלל יפה. מטפלים פה באופן מקצועי ואחראי עם מלא תשומת לב…
אני רק יכול לומר שהמחלה הזו איומה וקשה, ותופסת אותך כמעט בכל המקומות בגוף: עייפות כרונית, כאבים בשכמות, כאבי ראש, חום. שיעול, דלקת בריאות וכאבים בחזה…
בקיצור השמרו לנפשותיכם. המחלה הזו היא לא משחק, ולא מחלה ששווה להתנסות בה!
אני אומר לכם את זה מעומק הלב והנשמה.
אני מאחל לעצמי שבע״ה ובישועתו אצא מזה ואשוב אל רעייתי, ילדיי, נכדיי וחבריי בקהילה. אמן
גמר חתימה טובה ורפואה שלמה לכם ולבני ביתכם ולכל ישראל״

בתוך כך, לפני ימים ספורים נודע, כי אחד מילדי כיתה ב' בבית ספר קיסריה אובחן כחולה קורונה. לאחר חקירה אפידמיולוגית, הוחלט כי כל תלמידי כיתתו יכנסו לבידוד וכן מספר מורות שבאו עימו במגע בימים שקדמו לזיהוי. הבידוד יימשך עד ל-29 בספטמבר. 

בימים אלה, בית ספר קיסריה מקיים למידה מרחוק כפי שנוהגת כלל מערכת החינוך הארצית.

ועד ההורים של ביה"ס קיסריה: ״אנחנו מודים לכל הגורמים שפעלו במהירות וברגישות, מאחלים החלמה מהירה לחולים, בריאות איתנה לכולם ושהבידוד יעבור בקלות, במהירות ובהנאה לכל התלמידים ומשפחותיהם. כמובן שנרתם לסייע בכל דבר שצריך.

״התלמידים, ההורים, צוות בית הספר וההנהלה נמצאים כרגע בתקופה מאתגרת של למידה מרחוק וחוסר וודאות לגבי ההמשך, זה המקום להביע תודה על כל העבודה המאומצת של הנהלת בית הספר והצוות בימים האחרונים ולאחל לכולם בריאות וחזרה מהירה לשגרה״.

מהמועצה האזורית חוף הכרמל נמסר: "בהמשך לקבלת המידע לפיו בבית ספר קיסריה נמצא תלמיד שאומת כחולה קורונה, אנו מבקשים להזכיר כי ההנחיות לטיפול במקרים כמו זה ניתנות על ידי משרדי הבריאות והחינוך בלבד, כמובן בשיתוף הנהלת בית-הספר והמועצה. כל מי שנדרש להיכנס לבידוד, מקבל על כך הודעה אישית ממשרד הבריאות ומצוות בית-הספר. צוותי אגף החינוך והאגף לשירותים חברתיים וקהילתיים ערוכים לסייע למשפחות החולים והמבודדים ככל שיידרש. מאחלים לכולם בריאות איתנה”.

כתבות בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button