חדשותקהילה

הרמזור התחלף: 3 חולים פעילים בלבד בקיסריה

קיסריה החליפה צבע מיישוב צהוב לירוק, גני משחקים נפתחו. עם זאת - מספר המבודדים בקיסריה - 61 - הגבוה מבין יישובי חוף הכרמל

לפי נתוני משרד הבריאות להיום (25.10),  בכל יישובי חוף הכרמל ישנם 26 חולים פעילים בלבד ו-188 אנשים נמצאים בבידוד.

שיפור משמעותי חל בקיסריה, בה נמצאים נכון לעכשיו 3 חולים פעילים בלבד והחליפה השבוע צבע מיישוב צהוב לירוק. מגמת הירידה בקיסריה נמשכה על פני כשבועיים. ב-18.10 עמד מספר החולים בפועל בקיסריה על 12 וב-11.10 היו בקיסריה 23 חולים פעילים. עם זאת, 61 איש בקיסריה נמצאים כעת בבידוד, המספר הגבוה ביותר בין כל יישובי מועצה אזורית חוף הכרמל, כפי שהיה גם ביום ראשון השבוע, אז דווח על 71 מבודדים ביישוב.

עקב הירידה בתחלואה והמעבר של קיסריה לירוק, ולפי תכנית רמזור חוף הכרמל  אותה מובילה המועצה האזורית, נפתחים בקיסריה גני משחקים וגנים ציבוריים. בשבעת הימים האחרונים נערכו 125 בדיקות קורונה בקיסריה, מספר החולים החדשים בשבוע האחרון עומד על בין 1-5 איש. מתחילת המגפה בישראל – נספרו ביישוב 91 חולי קורונה מאומתים.

על פי הנתונים מהיום, עתלית וצרופה מובילות את טבלת חוף הכרמל עם 6 חולים פעילים, קיסריה ועין הוד עם 3. במניין המבודדים בכל יישוב, במקום השני אחרי קיסריה נמצא מושב בית חנניה עם 56 איש בבידוד וחולה פעיל אחד. בעתלית – 12 איש נמצאים בבידוד. 

יהודה ברקאן ז״ל

ובתוך כך, מערכת חדשות קיסריה מביעה את תנחומיה לבני משפחת יהודה בארקן ז״ל, המתגוררים בקיסריה. מי יתן ולא תדעו עוד צער

כתבות בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button