חדשותקהילה

פסח בא: קרן אור קיסריה תחלק 500 מנות חג ותלושי שי למשפחות באור עקיבא וביישובי חוף הכרמל

תנועות נוער מקיסריה נרתמו לסייע בהתרמה ובחלוקת השי. יו"ר הקרן, עו"ד נתן וטין: "אנו מודעים לקושי הכלכלי השנה, מעריכים כל אדם המוכן לתרום לשכניו ערב החג"

קרן אור קיסריה מובילה גם השנה מבצע לחלוקת מנות חג ותלושי קנייה למשפחות מהאזור לקראת חג הפסח. אל מתנדבי הקרן הצטרפו הפעם תנועות נוער מקיסריה המסייעים במאמצי ההתרמה וחלוקת המנות למשפחות.

יו"ר הקרן, עו"ד נתן וטין, מדגיש כי שיתוף הפעולה עם תנועות הצופים ובני עקיבא, מעביר מסר חשוב לבני הנוער של שותפות במפעל צדקה, סולידריות עם הזולת וערבות הדדית. 

בסמוך לערב החג, יוענקו לכ-500 משפחות מהאזור מנות מזון לחג ותלושי קנייה בסך 300-1000 שקלים. השי יחולק עד לבתיהם על ידי מתנדבי הקרן וחניכי תנועות הנוער מקיסריה.

החל משבוע שעבר, הוצבו קופות לתרומה לקרן אור קיסריה ליד עמדות התשלום במרכול פוליצר בשכונת הגולף. כמו כן, בני נוער ומתנדבים מתרימים מחוץ למרכול וכן מדלת לדלת ביישוב. "יישר כוח לשלום פוליצר ולכל הצוות המעודד את הלקוחות לתרום", אומר וטין ומודה מראש לכל מי שפותח את ליבו, כיסו ודלתו למתן תרומה.

וטין מוסיף: "פסח הוא חג החירות ומעבר לכך הוא חג המגדיר את זהותנו ומחבר בינינו. אנו מודעים לקושי הכלכלי בו מוצאים רבים את עצמם בתקופה זאת ולכן אנו מעריכים ביותר כל מי שנענה לקריאה ותרם לשכניו ערב החג".

תרומות יתקבלו בברכה במשך כל ימי החג:

באמצעות "ביט" – 052-3766601, 054-5933695

או באמצעות העברה בנקאית עבור קרן אור קיסריה – מספר ח-ן 39141, סניף 741 בבנק הפועלים.

כתבות בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button