חדשותקהילה

תרומה מחשמלת

ועד העובדים של חברת חשמל-מרחב צפון, בתיווכו של משה מורג, יו"ר עמותת הידידים של בית החולים, תרם 50,000 ₪ לטובת הקמת יחידת טיפול נמרץ לב חדשה במרכז הרפואי הלל יפה 

נציגי ועד העובדים של חברת החשמל-מרחב צפון הגיעו השבוע למרכז הרפואי הלל יפה כדי להעניק שיק בסך 50,000 ₪ – תרומה לטובת הקמת יחידת טיפול נמרץ לב חדשה ב"הלל יפה".

היחידה לטיפול נמרץ לב, הידועה ברמתה המקצועית הגבוהה, משתרעת כיום על שטח של כ- 200 מ"ר בלבד, ולא שופצה במשך שנים רבות. הנהלת בית החולים הכינה תכנית מקיפה הכוללת הרחבה של שטח המחלקה לכ- 600 מ"ר תוך אבזור היחידה בציוד הרפואי המתקדם ביותר, דבר שיאפשר מתן טיפול רפואי איכותי בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובתנאי אשפוז מתקדמים ונוחים עבור המטופלים, בני המשפחה והצוות הרפואי.

במסגרת הבאת התרומה, נפגשו מר שמעוני רחמים, נציג ועד העובדים וגב' יפית שגיב, מנהלת הרווחה, עם הנהלת המרכז הרפואי הלל יפה והודו להם על הטיפול המסור בעובדים וגמלאי חברת החשמל בשנה כה מאתגרת של התמודדות עם נגיף הקורונה.

ד"ר מיקי דודקביץ, מנהל המרכז הרפואי, ד"ר אמנון בן משה, המנהל האדמיניסטרטיבי ומר משה מורג, יו"ר עמותת הידידים של בית החולים, שסייע בהבאת התרומה, הודו מקרב לב לנציגי הועד על התרומה המכובדת, התמיכה, השותפות והפרגון לבית החולים לאורך השנים.

כתבות בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button