דת ומסורתחדשותקהילה

״קרן אור קיסריה״ ממשיכה בפעילות חסד

למרות משבר הקורונה ואיסור התקהלות והעמדת דוכני התרמה, הצליחה העמותה, מיסודו של עו״ד נתן וטין, לשמח מאות משפחות מוחלשות

עו״ד נתן וטין, מייסד עמותת קרן אור קיסריה, וחברי העמותה החליטו כי גם השנה, למרות המגבלות הפיזיות והקשיים הכספיים, העמותה תמשיך ותשמח מאות משפחות מוחלשות מיישובי הסביבה.

במכתב אותו הפיץ לתושבים כתב וטין ״תארו לעצמכם איך מרגיש בעל משפחה שאין לו שקל בכיס, עם מינוס שרק גודל בבנק, נתמך במקרה הטוב מסיוע כספי סמלי ורואה את עם ישראל מתנפל על כל מזון שבא ליד ומאחסן אותו בתקווה לעבור בשלום את התקופה המלחיצה בכלל ואת חג הפסח בפרט! נורא, לבכות ממש!

״הקמנו את ׳קרן אור קיסריה׳ לפני כ-14 שנה במטרה להחזיר חיוך על פניהם של אחינו ולהוכיח שסיסמתנו ׳ודאגת לרעך׳ אינה ריקה מתוכן. אני יודע שכולכם דואגים לא רק לבריאותכם אלא גם לעתידכם המקצועי ושואלים את עצמכם ׳במה נוכל לחסוך כי עלינו לדאוג בראש ובראשונה לבני המשפחה שלנו ולא קל לאף אחד!׳

מדינתנו והעולם כולו עוברים כעת מבחן מאתגר וב"ה נצא ממנו מחוזקים בתנאי שנעלה את ערכי הערבות ההדדית, אהבת החינם והצדקה בראש מחשבתנו ומעשינו. כך סוברים המתנדבים הרבים של הקרן, שלמרות וגם בגלל המצב, פונים אליכם ובטוחים שגם הפעם תדעו לפתוח את הלב ולתמוך בפעולה המבורכת שלנו לקראת חג הפסח!

״גם הפעם, למרות הקשיים הלוגיסטיים המובנים, הצלחנו לארגן חלוקת מעטפות עם תווי קניה בין 300 ל-1,000 ש״ח, כרטיסי ברכה (ושי לחלק מהן) עבור לא פחות מ-400 משפחות מאור עקיבא, עתלית ושאר יישובי חוף הכרמל.

״כמו כן מידי יום אנו מכינים במרכז המשותף לנו ולמאיר פנים באור עקיבא, כ-350 מנות בעיקר לקשישים חסרי יכולת כספית ופיזית, וביניהם המון ניצולי שואה, שאנו דואגים לחלק באמצעות צעירים מתנדבים מקיסריה שקיבלו אישורים מיוחדים מפיקוד העורף. הקשר היום יומי בינם לבין המבוגרים הפך להיות חיוני ומוציא אותם מהדיכאון עקב הבדידות.

״לא נוכל לבקש את עזרתכם בעמדת ההתרמה המסורתית שלנו ליד ׳פוליצר׳ ואנו יודעים, שלא יהיה קל הפעם לאסוף את הכספים הדרושים שגם יאפשרו לנו להמשיך לממן את הפרויקטים הרבים לאורך כל השנה לאוכלוסיות המוחלשות ובפרט לנוער בסיכון. למרות הכל יצאנו לדרך ואנו משוכנעים שגם הפעם תעזרו לנו ואף נשבור את השיא המדהים של חגי תשרי כאשר כ-1/3 מבתי אב בקיסריה תרמו למפעל הצדקה שלנו שהוא בעצם המפעל של כלל תושבי קיסריה!״.

ואכן תושבי קיסריה וגופים ממסדיים באזור, לא איכזבו את העמותה ובעיקר את אלה שזקוקים נואשות לחסדיה.

400 משפחות מקבלות תווי קנייה, 350 מנות אוכל הגיעו לקשישים, גם בזכות ההרתמות של הנהלת מלון דן קיסריה וילדי בני עקיבא אספו צעצועים ומכרו אותם תמורת 1,450 שקלים שהועברו לעמותה.

ניתן לבצע העברות בנקאיות לחשבון "קרן אור קיסריה, בנק הפועלים סניף 741, ח-ן 39141" או להתקשר אלי ל- 0523766601 או לג'ודי המונד (0545933695) ולשלם ב-BIT או בחיוב טלפוני של כרטיסי אשראי. קבלה מוכרת לצרכי מס לפי סעיף 46 לפקודה תישלח כבקשתכם.

כתבות בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button