חדשותעסקיםקהילה

מפרגנים לעסקים הקטנים בחוף הכרמל

ראש מועצת חוף הכרמל, אסיף איזק, מוביל מיזם אזורי ראשון מסוגו לקידום עסקים קטנים בתקופת משבר הקורונה

ראש המועצה האזורית חוף הכרמל, אסיף איזק, מוביל בימים אלה מיזם ראשון מסוגו, שנועד לספק סיוע כלכלי מיידי לעסקים קטנים באזור, שנקלעו למשבר בעקבות התפשטות נגיף הקורונה וצמצום הפעילות במשק.

כמו בכל המדינה, גם בחוף הכרמל והסביבה מצאו עצמם מאות בעלי עסקים – קטנים כגדולים – עומדים מול קושי עצום לאור משבר הקורונה המתמשך. צמצום הפעילות במשק הוביל לירידה בהיקף ההזדמנות והפעילות, וחלק מבעלי העסקים אף הודיעו, כי יסגרו את העסק אם חידוש הפעילות לא יתאפשר בהקדם.

לאור זאת, יזם איזק את קמפיין גיוס ההמונים למען בעלי העסקים באזור.

איך זה עובד? הרעיון פשוט: העסקים באזור הוזמנו להציע את שירותיהם או את המוצרים שלהם במחיר אטרקטיבי, והציבור הוזמן לרכוש אותם – למימוש לאחר שיחלוף ממחוזותינו הנגיף הקורונה. בין המוצרים המוצעים ניתן למצוא חדרי אירוח במלונות האזור, טיולי סוסים ופעילויות שונות בטבע וארוחות במסעדות. הרכישה בזמן הזה מאפשרת לבעלי העסק הכנסה כספית נחוצה מאוד, וללקוחות מתאפשר לרכוש שירותים ומוצרים במחירים אטרקטיביים במיוחד.

לדברי איזק "בימים כאלה נמדדת הקהילתיות שלנו, ובייחוד הערבות ההדדית. העסקים באזורנו הם הלב הפועם של חוף הכרמל והסביבה, ובעת הזו המחוייבות לסייע להם ולתמוך היא של כולנו, כקהילה אחת. מעבר לסיסמאות, היה חשוב לי לנקוט בצעד שיספק עזרה ממשית ומיידית, ואני שמח שהקהילה שלנו נרתמת לכך בכל הכוח".    

כתבות בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button