חדשותקהילה

גאווה: שיר שהלחין נועם זלטין מעין איילה ייצג את ישראל באירוויזיון 2021

זלטין: "הכל אפשרי. אני גאה ונרגש לייצג את מדינת ישראל באירוויזיון 2021 ברוטרדם"

"משהו גדול קרה, הוכחתי לעצמי, ואולי קצת לעולם, ש'הכל אפשרי' זו לא קלישאה. זה מציאותי ותלוי רק בי. כשהתחלנו לכתוב את השיר הזה לא חשבתי שאמצא את עצמי עומד על הבמה ליד לוסי עם דופק 190 וכמיהה אמיתית לשמוע אותה צועקת "Set Me Free!!" אבל אז זה פשוט קרה. אני גאה ונרגש לייצג את מדינת ישראל באירוויזיון 2021 ברוטרדם, עם הצוות הכי טוב שיכולתי לאחל לעצמי". במילים נרגשות אלה בישר תושב עין אילה, נועם זלטין, על בחירת שיר שהלחין – Set me free (חופשייה) – לייצג את ישראל באירוויזיון 2021 שיתקיים ב-18 במאי ברוטרדם שבהולנד.

זלטין, בן 47, נשוי למירב ואב לשתי בנות, עוסק בהלחנה והפקת מוזיקה, בעל אולפן הקלטות, בוחן ללהקות צבאיות, שמכיר את הזמרת המבצעת עדן אלנה מעבודה משותפת במהלך שירותה בלהקה צבאית.

את השיר הנבחר כתב זלטין עם עידו נצר, עמית מרדכי ורון כרמי, והוא נבחר מבין שלושה שהגיעו לשלב הסופי – לאחר סינון מקדים של ועדה מקצועית מטעם תאגיד השידור "כאן". הבחירה הסופית נערכה השבוע על ידי קהל מצביעים בבית במסגרת משדר קדם האירוויזיון ב"כאן 11" בהנחיית לוסי איוב. במשדר סיפרו כותבי השיר שהוא נכתב שלושה ימים בלבד לפני מועד ההגשה לתחרות.

בחוף הכרמל גאים בהצלחה נוספת בכיבוש פסגת אירוויזיון, לאחר הישגה יוצא הדופן של נטע ברזילי בשנת 2018, עם השיר Toy שנכתב על ידי דורון מדלי וסתיו בגר ממושב דור.

אגב, בין מחברי השיר נמצא גם עידו נצר – נכדו של אפי נצר, מגדולי היוצרים בזמר העברי.

כתבות בנושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button